mandag 26. januar 2009

iLove Mandags

Siden jeg hadde lagt vekk noen få kroner til mat (ja, er TOTALT BLAKK!!) klarte jeg i samme slengen da jeg var på Kiwi å handle inn noen Vestlandslefser. Disse spiste jeg også i går i min bestemors bursdag. Jeg elsker dem og spiste så mange at jeg fikk vondt i magen. Shit, det var rett før jeg skrev ONDT! Nå har jeg laget disse lefsene, eller... smurt på dem iallefall og hatt dem under vann og alt det der. Tabben var at jeg tok på alt for mye smør i forhold til sukker og kanel. Man må prøve for å lære, vet du.

Grafisk design
på Norges Kreative Fagskole (NKF) er herved drømmestudiet! Jeg bare MÅ studere der til neste år, selv om det er DYRT som faan! Det driter jeg i fordi jeg vil heller ha en utdanning jeg trives med som koster litt, enn en gratis som jeg hater. Skjønner?

Utenom
alt dette har jeg funnet ut at jeg misliker ganske mye. Her er noen eks: Pepsi, Hotel Cæsar, PC / Windows (spesielt Vista), respektløse mennesker (ja jeg sikter til noen spesielle, samtidig som generelle. F.eks. da Brian og jeg satt på bussen til Mannes, så var det han sjåføren som alltid forteller om reiseruta osv. *hjerte* Mens han snakket var det en kis (haha, nice ord! Norsken, folkens.. :P) som brølte: "JA HOLDT KJEFT FOR FA*N!" Jeg ble sint.) Nei off, nå trodde jeg at det skulle bli anti-ALT her, men tankene fløy opp på 7eleven (der NKF er).
Mamma kommer i
morgen.




Henrik synes jeg har külere mac enn Håkon, og DA er det status... xD

10 kommentarer:

  1. Altså eg blei innspirert te å gå der eg o (for ei ston siden). Men seriøst. Det e DYRT..!

    Nicaste bilde da. :P Synd at eg må få te å fiksa Mac en min :/ (nei amanda vil ikkje gå te IT folkene på skulen) xP

    SvarSlett
  2. E er han helt til høyre på bildet.. Men han er ikke så feit som bilde viser... Han er ganske tiltrekkende faktisk.

    SvarSlett
  3. Amanda: Men du får jo studielån uansett, så e kje du så betale før du må broka resten av livet ditt på å betala tebars studielånet. Og alle trenge studielån, eg trenge bare litt ekstra.. :P

    Håkon: Årait ;)

    SvarSlett
  4. Eg og har lurt lenge på NKF, men snakka med ragnhild igår, og hu kom opp med flere skoler rundtom som hadde grafisk design og mulighet for å ta bachelor/master i norge. (høyskolen i gjøvik feks) Og eg tenke jo at nkf ser mye mer fancy ut og sånn, men johannes har gått på gjøvik, og seie det e bra. men eg vil ha litt mer info rundt de forskjellige da. Hadde ikke NKF kosta så syyyykt mye, hadde eg sikkert tatt det.

    SvarSlett
  5. Anti-pepsi power :D
    Jeg tror ikke kreative fagskolen er noe for meg hvis jeg velger Film =(
    noe som er litt trist.

    SvarSlett
  6. Awh, eg saknar Vestlandslefser. <3

    SvarSlett
  7. Kristin: Ja eg vett, men eg ska jo bu i Bergen og då e der enten der eller Noroff liksom. Og då blir det samma greiå;)

    Pernille: Ohno! Kor vil du gå på film da? :)

    Poirot: Kom herte, så ska eg laga.. :D

    SvarSlett
  8. Awh, men eg kan ikkje ete dei, fordi eg er allergisk. =/

    SvarSlett
  9. Yeah, men eg har nysteikte, heimelaga, Birtesafe kanel i svingane-bollar, så eg har det eigentleg fint. :D

    SvarSlett

Got something to say? Say it now or forever hold your peace.