torsdag 11. september 2008

Misbehave, mac og matematikk



Av og til blogger ingen, av og til blogger alle. Nå er en tid hvor alle blogger og jeg kjenner det klør i fingrene mine etter å gjøre det samme. Lax er fortsatt veldig kjedelig, så i dag da ingen ville være med bort fra gulvet i gangen (der ligger alle, ALLTID =/) gikk jeg tur alene. Laksevåg er et kjedelig sted! Heldigvis hadde jeg Cola fra kantina og tyggis som Pernille L og jeg kjøpte på butikken da vi stakk fra historietimen.. :P

Jeg har til og med gjort mattelekser i dag mtp (med tanke på xD) at vi skal levere inn oppgavene i morgen. Selvfølgelig lagte jeg veldig pen forside til heftet mitt. I russestyret er jeg Årboksjef og hadde bra tale for å bli valgt.. xD Jeg tok den på sparket.

Til slutt vil jeg si at jeg har vært på sightseeing på Danmarksplass i dag. Var på Europris og kjøpte kule post-its (like Lene sine) og to små, like duker. Handlet også Inside og fruktvann. Måtte skjekke hvordan bakgården "min" så ut og endte opp med å snakke med nabo Tommy Troll og hans ADORABLE kattunger en stund. Fant også ut mer om trommisen i nabolaget..

9 kommentarer:

  1. du e så kul du angela<3
    savne deg så massemasse på vardafjell !!

    SvarSlett
  2. Gratulerer med årbokstillinga. :D

    SvarSlett
  3. Grattis som årbok sjef kjære:D

    SvarSlett
  4. Du e kuul, Kristin! Savne deg O MASSE!! <3

    Takk, takk :)

    SvarSlett
  5. High five for årboksjef! :D

    Kult at du har trommis som nabo da hihi

    SvarSlett
  6. HF rbay! :D

    Ikkje alltid lika kult det alse .. :P

    SvarSlett
  7. Helu:)
    Gratulerer som årboksjef!
    skal kansje bli det selv, men
    har ikke skjønt helt. er det årboksjef som skriver det redaksjonelle stoffet ? :d

    SvarSlett
  8. Helu :)
    Gratulerer som årboksjef,
    skal kansje bli det, men
    har ikke skjønt helt. er det årboksjef som skriver det redaksjonelle stoffet ? :d

    SvarSlett

Got something to say? Say it now or forever hold your peace.