søndag 16. mars 2008

Påskeferie


Joda, alle snakker om den, jeg også. Det er PÅSKEFERIE! Føler på ingen måte at det er ferie da vi nettopp hadde en. Blir liksom vant med det slik at det føles naturlig å ta en pause nå. Klokken 4 begynner jeg på jobb. Jobber midtvakt for første gang omtrent, så er ferdig kl. 9. Deilig! Da skal jeg på middag hos min kjære Lenemor sammen med andre koselige personer (usikker på hvem som kommer). Jeg skal også sove der. Gleder meg! Jobbe i morgen også, så blir der FRI! Juuhu! Mon tro hva jeg skal bruke ferien til? Har til nå kun en konkret plan: Torsdag - KKK: Kristin, kino og kinamat :D Blir kos!

To SMSer ankom min mobil (Gyvel Korell) om at jeg må komme tidligere på jobb! Aka, jeg må stikke! God påske alle sammen!

4 kommentarer:

Got something to say? Say it now or forever hold your peace.