lørdag 8. mars 2008

Oops, I did it again!

Enig med Siri! Savner at folk blogger. Når du ikkje gjør det, gjør jeg det, så det er verst for deg. :P
I dag spiste jeg 4 skiver grovt brød på skolen (som jeg stekte i går). Ja, det er et poeng i at jeg skriver dette! Da bussen kom til byen gikk Siv, Cathrine og jeg på Rema. Her kjøpte jeg en stor nok godtepose. Gikk hjem og sovnet i 30 min før jeg gikk på jobb (5. helg på rad). Planen var å lage meg en burger e.l., men ettersom det var kunder i ett sett i seks timer, fikk jeg ikke tid til dette. Nå sitter jeg her og spiser godteri.

Når jeg sier jeg skal spise sunnere er det dette jeg mener! Ikke noe slankehysteri, men jeg skal slutte å kutte ut mat og heller spise godteri, chips og kjeks! Drakk Cola på mandag & tirsdag, så dette blir en Colaløs helg i Bergen! Good luck!

Dagens personlige melding: Reise te Bergen i mårå! :D

5 kommentarer:

Got something to say? Say it now or forever hold your peace.