torsdag 3. januar 2008

Oh my guddness!

Nå har jeg akkuratt våknet etter nesten to timers søvn på sofaen.. Tv2 står på og tabber bak Hotel Cæsar.. (Derfor overskriften). Så nå sitter Anette Hoff og gråter på TV. Ikke som Juni, men som Anette. Hmm...

Ellers i dag oppdaget jeg to helt nye sanger som lå innpå Wallem. Gruppa het Sonic Syndicate, jeg har aldri hørt dem før og aner ikke hvor sangene kommer fra. Likte dem gjorde jeg allikvel. Den ene sangen jeg hadde var "All bout us" som man kanskje har hørt tidligere fra T.A.T.U?
Her er iallefall en video av den sangen, men er usikker på om det er deres video.





Første skoledag var grei og unødvendig. Gjorde lite (eller skulle jeg si ingenting?), men fikk spist nudler, så det var greit. Koslig å se folk igjen også! I natt sov jeg 2-3 timer uten å sende melding til noen (utenom en liten til Kristin) og uten å begynne å lese mer eller sitte med Wallem. Hadde jeg sendt melding til Johan hadde han nok ringt, ettersom verken han eller Richard hadde sovet i det hele tatt den natta..

Nå skal jeg bare spise litt før jeg stikker til Vea igjen. Skal stripe håret til Johan visstnok. Stakkar han!

Prøvde å få tak i Frustrerte Fruer sesong 1 i dag, da jeg oppdaget de hadde det på Elkjøp i går. I dag var det utsolgt. :/ Var også med Hanne hjem etter skolen i dag. Koslig det! ;D

Nyttårs sitat:
*Lener seg over bordet og kommer helt oppi ansiktet mitt* - Har du hest?

*Angela blir forvirret* - Ehm... Nei??
- Eg trodde alle prinsesser hadde hest eg.. ;D

4 kommentarer:

Got something to say? Say it now or forever hold your peace.