tirsdag 20. november 2007

Blogg

Jeg hater å blogge. Nei det gjør jeg ikke. Det er ganske okei egentlig. På ein måte. Usikker. Akkurat nå vet jeg lite og ingenting. Forvirring kalles det. Var i Bergen i dag og satt med Simon på bussen i mange timer. Det var gøy. Men han nevnte at han hadde lest mye av bloggen min. Det er flaut siden jeg har skrevet mye drit og whining. Som nå. Når jeg er i whinehumør blogger jeg. Eller når jeg er sint. Eller glad.. OSV. Er det noe personlig går det i dagboka. Forvirret. SHIT!

Nogen passe bedre sammen enn andre...

9 kommentarer:

  1. Koffer e du forvirra?:o

    Bare det å blogga e forvirrande, syns eg.Derfor eg slutta :P

    SvarSlett
  2. Haha, gammalt bilde og alt sjå meg xD
    (eg har glømt ut koss ein skifte...ikkje det at eg har prøvd i det sista då, menne :P)

    SvarSlett
  3. Nå kom eg på ka eg egentli sko skriva!

    At det e vanskeli når du sitte der å blogge, og prøva å skilja sånne ting så du kan legga ut, og sånne personlige greier som du ikkje bør legga ut :p

    SvarSlett
  4. off.. har eg lest bloggen din? ^ men va gøy å ta buss:D

    SvarSlett
  5. ska eg lova deg at det e vanskelig å skilla på.
    å eg tror eg slite litt der. et lille tips: Eg har gått gjennom heile min blogg og sletta di mest upassandes innleggå ;p Og så lar eg noen værr igjen

    SvarSlett
  6. Ja du hadde lest mye av ann.. xD LEtt sa du d i søvne.. :P *skalle* Jeah, men eg har kje lyst å sletta noge heller..xD

    SvarSlett
  7. hehe;P eg huske eg sa de da^^men ja eg sa de vel litt i hallsøvne^^

    SvarSlett
  8. Hva var den Bergen-turen egentlig?

    SvarSlett
  9. Bergenturen va når me reiste t TV2 i Bergen med Lokalsport på tirsdag! :D D va knallkjekt!!

    SvarSlett

Got something to say? Say it now or forever hold your peace.