onsdag 3. oktober 2007

De 3 K-ene: Karmøy, klassen og kjeft :)

I dag har jeg tenkt på mange ting jeg skal blogge om .. Som at klassen min alltid krangler eller kjefter på hverandre, en dame kjeftet på meg fordi jeg krysset veien, jeg ble irritert i dag (sjokk) og om min lille tur til Kopervik. :)
Jeg begynner med damen som kjeftet: Dette var ved firetiden på ettermiddagen og jeg skulle møte Marianne i banken. Jeg gikk av bussen og krysset veien. Damen gikk forbi meg og smilte før hun begynte å spørre om jeg ikke visste om undergangen. Jeg sa det var ganske omveig, men jeg hadde visst godt av litt mosjon..! Hva vet vel hun om det? Er ikke hun som går med strekk i ryggen fordi hun skadet seg på trening!

Klassen min kjefter på hverandre hele tiden, mens jeg ler av dem. I dag fikk jeg blant annet skylda for å ha rotet bort noen kameraledninger, men ettersom jeg VISSTE at jeg aldri har rørt de ledningene, så bare lo jeg og sa at det ikke skulle gjenta seg. Dagen fortsatte slik. Også laget vi Idol for å lære noe samtidig som vi hadde det gøy.

Dagens siste sak Kopervikturen min. Da jeg gikk av bussen hørte jeg fra bakerste sete: -Du har misforstått! Vi er bare i Kopervik nå! Hahaha..! Grunnen til at jeg forlot bussen der var at jeg skulle i et møte. Jeg fant bygningen, men ikke kontoret jeg skulle på! Så jeg snakket med hun jeg skulle møte og hun ble usikker på hvor på Åkra jeg var... Ja du leste rett; ÅKRA!! Jeg antok jeg skulle til Kopervik, men Åkra var stedet alt skjedde... xD Beste IQen ever, sier bare jeg! ..

Men nå skal jeg til Brian (som blir 20år Ö på fredag), så vi snakkes! ;D

3 kommentarer:

  1. NAI! Glømme aldri deg!.. :D Du e alltid med i bloggen min, både sidendu som regel e der eg skrive om og siden du lese ann! (L)

    SvarSlett
  2. Ikke ta på deg for mye skyld, da. Dumt å ha en sånn kranglete klasse, da - kardemommelov power! Men gamle damer kan man krangle masse med hvis man gidder, de husker det sikkert ikke etterpå likevel. Ok, det ble veldig generaliserende, men anyway.

    SvarSlett

Got something to say? Say it now or forever hold your peace.