onsdag 11. april 2007

Blogger O.o

Halloen! :D
Jeg har surfet litt i bloggsamfunnet og funnet en del interessante blogger. Det var flere jeg fikk øynene opp for men en jeg likte spesielt godt finner du på denne linken: http://www.sosialisme.no/mimir/
Grunnen til at jeg likte den spesielt godt var designet på siden. Jeg synes det var spennende men samtidig oversiktlig. Man slipper å lete over alt for å finne sakene og det var strålende med en kalender i margen slik at vi kan lese hva Mimir skrev akkuratt den dagen. Det er en sosialistisk blogg, men han skriver også andre saker som hva han skal i ferien osv...
I margen har han tatt med om meg, du treffer meg neste gang, 4 tips og venner. Mimir skriver gode saker, men de er kanskje litt lange (?) og de 4 tipsene hans var gode. Jeg skal i hvert fall laste ned Super Mario spillet etterpå! :D...

2 kommentarer:

  1. Fulgte linken fra mimirs blogg. Ville bare si hei, så...
    hei

    SvarSlett
  2. Jeje. Oje :)
    Kan kje sei du oppdatere så ofta du lille frøken

    SvarSlett

Got something to say? Say it now or forever hold your peace.